آ

  • آزمون استروپ تأثیر فعالیت هوازی با شدت کم و متوسط بر کارکردهای اجرایی و توجه انتخابی کودکان مبتلا به نقص توجه/بیش فعالی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 63-82]

  • آموزش خطی تاثیر شش هفته آموزش خطی بر الگوی کینماتیکی راه رفتن در کودکان 3-5 سال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 37-58]

ا

  • اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی تأثیر فعالیت هوازی با شدت کم و متوسط بر کارکردهای اجرایی و توجه انتخابی کودکان مبتلا به نقص توجه/بیش فعالی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 63-82]

  • اختلال هماهنگی رشدی تأثیر واقعیت مجازی بر قابلیت تصویرسازی حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 39-64]

  • اختلال هماهنگی رشدی تاثیر حس بازی بر بهبود مهارت‌های اجرایی بسکتبال و تکالیف تمرین نشده در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 71-98]

  • ارتقاء تاثیر نوع و زمان القای هیجانی و خواب شبانه بر مکانیسم های تحکیم و بازتحکیم حافظه حرکتی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 115-138]

  • اسب درمانی تأثیر یک دوره برنامه تمرینی اسب درمانی بر برخی شاخص های روانشناختی و عملکرد حسی_ حرکتی در کودکان پرخاشگر [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 139-164]

  • استرس تأثیر بازخورد زیستی رسانایی پوست بر عملکرد تیراندازان ماهر [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 109-136]

  • اسکیزوفرنی اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی آرام بر تعادل و راه رفتن در شرایط تکلیف دوگانه در بیماران اسکیزوفرنی مرد با اختلال افسردگی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 65-90]

  • اسمارت پی ال اس سه رابطه بین هوش هیجانی مادر و رشد حرکتی کودک: مدل ساختاری با میانجی‌گری فعالیت بدنی مادر [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 17-38]

  • اضطراب اثربخشی ترکیب حرکت و قصه گویی بر مهارت حرکتی و اضطراب کودکان با اختلال هماهنگی رشدی در دوران قرنطینه [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 83-108]

  • ایکس باکس کینکت تأثیر واقعیت مجازی بر قابلیت تصویرسازی حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 39-64]

  • القای هیجانی تاثیر نوع و زمان القای هیجانی و خواب شبانه بر مکانیسم های تحکیم و بازتحکیم حافظه حرکتی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 115-138]

  • انتظارات بهبودیافته اثر بهینه کردن شرایط عملکرد از طریق انتظارات بهبودیافته، حمایت خودمختاری و تمرکز توجه بیرونی بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 17-38]

  • اندام تحتانی تاثیر شش هفته آموزش خطی بر الگوی کینماتیکی راه رفتن در کودکان 3-5 سال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 37-58]

  • انگیختگی تأثیر بازخورد زیستی رسانایی پوست بر عملکرد تیراندازان ماهر [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 109-136]

ب

  • بازی پایه ورزشی مقایسه اثربخشی بازی‌های فعال ویدئویی و بازی‌های پایه ورزشی بر رشد مهارت‌های حرکتی در دانش-آموزان کلاس چهارم ابتدایی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 139-170]

  • بازی حرکتی هدفمند تأثیر بازی‌های حرکتی هدفمند انفرادی و گروهی بر مهارت‌های بینایی-حرکتی در کودکان دختر هشت ساله [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 59-86]

  • بازی در زمین های کوچک اثر دستکاری قیود تکلیف در بازی در زمین های کوچک بر تعاملات تیمی و عملکرد تکنیکی بازیکنان در بازی رقابتی فوتبال: کاربرد نظریه شبکه های اجتماعی در تحلیل عملکرد [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 187-212]

  • بازی ویدئویی فعال مقایسه اثربخشی بازی‌های فعال ویدئویی و بازی‌های پایه ورزشی بر رشد مهارت‌های حرکتی در دانش-آموزان کلاس چهارم ابتدایی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 139-170]

  • برج لندن تأثیر فعالیت هوازی با شدت کم و متوسط بر کارکردهای اجرایی و توجه انتخابی کودکان مبتلا به نقص توجه/بیش فعالی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 63-82]

  • بسکتبال اثر تمرین چشم آرام بر دقت و مدت چشم آرام بازیکنان ماهر در شوت سه امتیازی بسکتبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 17-42]

پ

  • پرتاب دارت مقایسۀ هماهنگی درون‌عضوی مهارت پرتاب دارت در پرتابگران ماهر و مبتدی: یک مطالعۀ سینماتیکی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 171-192]

  • پرخاشگری تأثیر یک دوره برنامه تمرینی اسب درمانی بر برخی شاخص های روانشناختی و عملکرد حسی_ حرکتی در کودکان پرخاشگر [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 139-164]

ت

  • تثبیت تاثیر نوع و زمان القای هیجانی و خواب شبانه بر مکانیسم های تحکیم و بازتحکیم حافظه حرکتی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 115-138]

  • تثبیت چشمی تأثیر بازی‌های حرکتی هدفمند انفرادی و گروهی بر مهارت‌های بینایی-حرکتی در کودکان دختر هشت ساله [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 59-86]

  • تجزیه و تحلیل بینایی تأثیر بازی‌های حرکتی هدفمند انفرادی و گروهی بر مهارت‌های بینایی-حرکتی در کودکان دختر هشت ساله [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 59-86]

  • تحریک مستقیم الکتریکی مغز تاثیر تمرینات بینایی ـ ورزشی و تحریک مستقیم الکتریکی مغز بر حافظۀ کوتاه مدت بینایی و حافظۀ بازشناسی فضایی بازیکنان والیبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 161-184]

  • تیراندازی تأثیر بازخورد زیستی رسانایی پوست بر عملکرد تیراندازان ماهر [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 109-136]

  • ترکیب تصویرسازی حرکتی و مشاهده تاثیر ترکیب تصویرسازی حرکتی و مشاهده عمل بر یادگیری سرویس بلند بدمینتون در رده های سنی مختلف با تاکید بر نقش نورون های آینه ای [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 113-138]

  • تصمیم‌گیری تاثیر حس بازی بر بهبود مهارت‌های اجرایی بسکتبال و تکالیف تمرین نشده در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 71-98]

  • تصویرسازی حرکتی پتلپ تاثیر ترکیب تصویرسازی حرکتی و مشاهده عمل بر یادگیری سرویس بلند بدمینتون در رده های سنی مختلف با تاکید بر نقش نورون های آینه ای [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 113-138]

  • تصویرسازی ذهنی تأثیر کانون توجه در تصویرسازی بر کینماتیک پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 17-36]

  • تعادل اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی آرام بر تعادل و راه رفتن در شرایط تکلیف دوگانه در بیماران اسکیزوفرنی مرد با اختلال افسردگی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 65-90]

  • تمرینات بینایی- ورزشی تاثیر تمرینات بینایی ـ ورزشی و تحریک مستقیم الکتریکی مغز بر حافظۀ کوتاه مدت بینایی و حافظۀ بازشناسی فضایی بازیکنان والیبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 161-184]

  • تمرین آسایی تاثیر نوع و زمان القای هیجانی و خواب شبانه بر مکانیسم های تحکیم و بازتحکیم حافظه حرکتی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 115-138]

  • تمرین شناختی اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی آرام بر تعادل و راه رفتن در شرایط تکلیف دوگانه در بیماران اسکیزوفرنی مرد با اختلال افسردگی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 65-90]

  • تمرین مربع گام برداری اثر بهینه کردن شرایط عملکرد از طریق انتظارات بهبودیافته، حمایت خودمختاری و تمرکز توجه بیرونی بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 17-38]

  • توجه تأثیر یک دوره برنامه تمرینی اسب درمانی بر برخی شاخص های روانشناختی و عملکرد حسی_ حرکتی در کودکان پرخاشگر [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 139-164]

  • توجه ویژگی‌های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس یادگیری، اجرا و توجه عملکردی (LEAF) در ورزشکاران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 99-142]

  • توجه انتخابی تأثیر فعالیت هوازی با شدت کم و متوسط بر کارکردهای اجرایی و توجه انتخابی کودکان مبتلا به نقص توجه/بیش فعالی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 63-82]

  • توجه بیرونی دور تأثیر کانون توجه در تصویرسازی بر کینماتیک پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 17-36]

  • توجه بیرونی نزدیک تأثیر کانون توجه در تصویرسازی بر کینماتیک پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 17-36]

  • توجه بینایی اثر تمرین چشم آرام بر دقت و مدت چشم آرام بازیکنان ماهر در شوت سه امتیازی بسکتبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 17-42]

چ

  • چشم آرام اثر تمرین چشم آرام بر دقت و مدت چشم آرام بازیکنان ماهر در شوت سه امتیازی بسکتبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 17-42]

  • چشم ساکن تاثیر محدودیت های زمانی بر چشم ساکن و عملکرد در بازیکنان بسکتبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 43-62]

  • چگالی تیم اثر دستکاری قیود تکلیف در بازی در زمین های کوچک بر تعاملات تیمی و عملکرد تکنیکی بازیکنان در بازی رقابتی فوتبال: کاربرد نظریه شبکه های اجتماعی در تحلیل عملکرد [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 187-212]

ح

  • حیاط مدارس تبیین مؤلفه‌های مؤثر بر تقویت فعالیت بدنی دانش‌آموزان در فضاهای باز مدارس ابتدایی از دیدگاه معماران، معاونین و مدیران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 39-70]

  • حس بازی تاثیر حس بازی بر بهبود مهارت‌های اجرایی بسکتبال و تکالیف تمرین نشده در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 71-98]

  • حمایت خودمختاری اثر بهینه کردن شرایط عملکرد از طریق انتظارات بهبودیافته، حمایت خودمختاری و تمرکز توجه بیرونی بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 17-38]

خ

  • خبرگی اثر تمرین چشم آرام بر دقت و مدت چشم آرام بازیکنان ماهر در شوت سه امتیازی بسکتبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 17-42]

  • خطای الگوی حرکتی مقایسۀ هماهنگی درون‌عضوی مهارت پرتاب دارت در پرتابگران ماهر و مبتدی: یک مطالعۀ سینماتیکی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 171-192]

  • خودگفتاری آموزشی مقایسۀ تأثیر خودگفتاری آموزشی و انگیزشی بر عملکرد و یادگیری مهارت‌های هندبال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 87-112]

  • خودگفتاری انگیزشی مقایسۀ تأثیر خودگفتاری آموزشی و انگیزشی بر عملکرد و یادگیری مهارت‌های هندبال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 87-112]

د

  • دانش‌آموزان مقایسه اثربخشی بازی‌های فعال ویدئویی و بازی‌های پایه ورزشی بر رشد مهارت‌های حرکتی در دانش-آموزان کلاس چهارم ابتدایی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 139-170]

  • دبستان تبیین مؤلفه‌های مؤثر بر تقویت فعالیت بدنی دانش‌آموزان در فضاهای باز مدارس ابتدایی از دیدگاه معماران، معاونین و مدیران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 39-70]

  • دستخط تاثیر حس بازی بر بهبود مهارت‌های اجرایی بسکتبال و تکالیف تمرین نشده در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 71-98]

ر

  • راه رفتن اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی آرام بر تعادل و راه رفتن در شرایط تکلیف دوگانه در بیماران اسکیزوفرنی مرد با اختلال افسردگی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 65-90]

  • راه رفتن تاثیر شش هفته آموزش خطی بر الگوی کینماتیکی راه رفتن در کودکان 3-5 سال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 37-58]

  • رشد اجتماعی ارتباط بین فراهم‌سازی در محیط خانه با رشد حرکتی و اجتماعی کودکان 7-10 سال: تابعی از نظریه بوم‌شناختی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 137-160]

  • رشد حرکتی رابطه بین هوش هیجانی مادر و رشد حرکتی کودک: مدل ساختاری با میانجی‌گری فعالیت بدنی مادر [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 17-38]

  • رفتار حرکتی تبیین مؤلفه‌های مؤثر بر تقویت فعالیت بدنی دانش‌آموزان در فضاهای باز مدارس ابتدایی از دیدگاه معماران، معاونین و مدیران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 39-70]

  • روایی ویژگی‌های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس یادگیری، اجرا و توجه عملکردی (LEAF) در ورزشکاران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 99-142]

  • روایی سازه ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی ابزار سواد بدنی ادراک شده در معلمان تربیت بدنی [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 161-186]

س

  • سواد بدنی ادراک شده ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی ابزار سواد بدنی ادراک شده در معلمان تربیت بدنی [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 161-186]

ش

  • شبکه های اجتماعی اثر دستکاری قیود تکلیف در بازی در زمین های کوچک بر تعاملات تیمی و عملکرد تکنیکی بازیکنان در بازی رقابتی فوتبال: کاربرد نظریه شبکه های اجتماعی در تحلیل عملکرد [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 187-212]

  • شناخت بدن مند اثر همسازی جمله- عمل بر نوسانات پاسچری [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 143-160]

ع

  • عملکرد تاثیر محدودیت های زمانی بر چشم ساکن و عملکرد در بازیکنان بسکتبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 43-62]

  • عملکرد اجرایی ویژگی‌های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس یادگیری، اجرا و توجه عملکردی (LEAF) در ورزشکاران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 99-142]

  • عملکرد ورزشی تأثیر بازخورد زیستی رسانایی پوست بر عملکرد تیراندازان ماهر [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 109-136]

ف

  • فاز حرکتی مقایسۀ هماهنگی درون‌عضوی مهارت پرتاب دارت در پرتابگران ماهر و مبتدی: یک مطالعۀ سینماتیکی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 171-192]

  • فراهم‌سازها ارتباط بین فراهم‌سازی در محیط خانه با رشد حرکتی و اجتماعی کودکان 7-10 سال: تابعی از نظریه بوم‌شناختی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 137-160]

  • فیزیولوژی_روانی تأثیر بازخورد زیستی رسانایی پوست بر عملکرد تیراندازان ماهر [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 109-136]

  • فعالیت بدنی رابطه بین هوش هیجانی مادر و رشد حرکتی کودک: مدل ساختاری با میانجی‌گری فعالیت بدنی مادر [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 17-38]

  • فعالیت بدنی تبیین مؤلفه‌های مؤثر بر تقویت فعالیت بدنی دانش‌آموزان در فضاهای باز مدارس ابتدایی از دیدگاه معماران، معاونین و مدیران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 39-70]

ق

  • قصه گویی اثربخشی ترکیب حرکت و قصه گویی بر مهارت حرکتی و اضطراب کودکان با اختلال هماهنگی رشدی در دوران قرنطینه [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 83-108]

  • قیود تکلیف اثر دستکاری قیود تکلیف در بازی در زمین های کوچک بر تعاملات تیمی و عملکرد تکنیکی بازیکنان در بازی رقابتی فوتبال: کاربرد نظریه شبکه های اجتماعی در تحلیل عملکرد [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 187-212]

ک

  • کارکردهای اجرایی تأثیر فعالیت هوازی با شدت کم و متوسط بر کارکردهای اجرایی و توجه انتخابی کودکان مبتلا به نقص توجه/بیش فعالی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 63-82]

  • کانون توجه تأثیر کانون توجه در تصویرسازی بر کینماتیک پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 17-36]

  • کانون توجه بیرونی اثر بهینه کردن شرایط عملکرد از طریق انتظارات بهبودیافته، حمایت خودمختاری و تمرکز توجه بیرونی بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 17-38]

  • کنترل حرکتی پیش بینانه تأثیر واقعیت مجازی بر قابلیت تصویرسازی حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 39-64]

  • کینماتیک تأثیر کانون توجه در تصویرسازی بر کینماتیک پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 17-36]

  • کینماتیک تاثیر شش هفته آموزش خطی بر الگوی کینماتیکی راه رفتن در کودکان 3-5 سال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 37-58]

  • کودکان تبیین مؤلفه‌های مؤثر بر تقویت فعالیت بدنی دانش‌آموزان در فضاهای باز مدارس ابتدایی از دیدگاه معماران، معاونین و مدیران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 39-70]

م

  • مجازی اثربخشی ترکیب حرکت و قصه گویی بر مهارت حرکتی و اضطراب کودکان با اختلال هماهنگی رشدی در دوران قرنطینه [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 83-108]

  • محدودیت زمانی تاثیر محدودیت های زمانی بر چشم ساکن و عملکرد در بازیکنان بسکتبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 43-62]

  • مدل سازی درونی تأثیر واقعیت مجازی بر قابلیت تصویرسازی حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 39-64]

  • مرکزیت تیم اثر دستکاری قیود تکلیف در بازی در زمین های کوچک بر تعاملات تیمی و عملکرد تکنیکی بازیکنان در بازی رقابتی فوتبال: کاربرد نظریه شبکه های اجتماعی در تحلیل عملکرد [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 187-212]

  • مشاهده عمل تاثیر ترکیب تصویرسازی حرکتی و مشاهده عمل بر یادگیری سرویس بلند بدمینتون در رده های سنی مختلف با تاکید بر نقش نورون های آینه ای [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 113-138]

  • معلمان تربیت بدنی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی ابزار سواد بدنی ادراک شده در معلمان تربیت بدنی [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 161-186]

  • مقیاس ویژگی‌های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس یادگیری، اجرا و توجه عملکردی (LEAF) در ورزشکاران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 99-142]

  • مهارت حرکتی درشت اثربخشی ترکیب حرکت و قصه گویی بر مهارت حرکتی و اضطراب کودکان با اختلال هماهنگی رشدی در دوران قرنطینه [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 83-108]

  • مهارت‌های بینایی- فضایی تأثیر بازی‌های حرکتی هدفمند انفرادی و گروهی بر مهارت‌های بینایی-حرکتی در کودکان دختر هشت ساله [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 59-86]

  • مهارت‌های حرکتی مقایسه اثربخشی بازی‌های فعال ویدئویی و بازی‌های پایه ورزشی بر رشد مهارت‌های حرکتی در دانش-آموزان کلاس چهارم ابتدایی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 139-170]

  • مهارت‌های حرکتی درشت ارتباط بین فراهم‌سازی در محیط خانه با رشد حرکتی و اجتماعی کودکان 7-10 سال: تابعی از نظریه بوم‌شناختی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 137-160]

  • مهارت‌های حرکتی ظریف ارتباط بین فراهم‌سازی در محیط خانه با رشد حرکتی و اجتماعی کودکان 7-10 سال: تابعی از نظریه بوم‌شناختی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 137-160]

  • مهارت های هندبال مقایسۀ تأثیر خودگفتاری آموزشی و انگیزشی بر عملکرد و یادگیری مهارت‌های هندبال [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 87-112]

ن

  • نظریات شناختی اثر همسازی جمله- عمل بر نوسانات پاسچری [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 143-160]

  • نظریه اپتیمال اثر بهینه کردن شرایط عملکرد از طریق انتظارات بهبودیافته، حمایت خودمختاری و تمرکز توجه بیرونی بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 17-38]

  • نورون‌های آینه‌ای تاثیر ترکیب تصویرسازی حرکتی و مشاهده عمل بر یادگیری سرویس بلند بدمینتون در رده های سنی مختلف با تاکید بر نقش نورون های آینه ای [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 113-138]

  • نوسانات پاسچری اثر همسازی جمله- عمل بر نوسانات پاسچری [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 143-160]

و

  • والیبالیست تاثیر تمرینات بینایی ـ ورزشی و تحریک مستقیم الکتریکی مغز بر حافظۀ کوتاه مدت بینایی و حافظۀ بازشناسی فضایی بازیکنان والیبال [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 161-184]

  • ورزشکار ویژگی‌های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس یادگیری، اجرا و توجه عملکردی (LEAF) در ورزشکاران [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 99-142]

ه

  • هماهنگی اندام فوقانی ارتباط بین فراهم‌سازی در محیط خانه با رشد حرکتی و اجتماعی کودکان 7-10 سال: تابعی از نظریه بوم‌شناختی [دوره 14، شماره 48، 1401، صفحه 137-160]

  • هماهنگی درون‌عضوی مقایسۀ هماهنگی درون‌عضوی مهارت پرتاب دارت در پرتابگران ماهر و مبتدی: یک مطالعۀ سینماتیکی [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 171-192]

  • همسازی جمله و عمل اثر همسازی جمله- عمل بر نوسانات پاسچری [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 143-160]

  • همسانی درونی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی ابزار سواد بدنی ادراک شده در معلمان تربیت بدنی [دوره 14، شماره 50، 1401، صفحه 161-186]

  • هوش هیجانی رابطه بین هوش هیجانی مادر و رشد حرکتی کودک: مدل ساختاری با میانجی‌گری فعالیت بدنی مادر [دوره 14، شماره 47، 1401، صفحه 17-38]

ی

  • یکپارچگی بینایی- حرکتی تأثیر بازی‌های حرکتی هدفمند انفرادی و گروهی بر مهارت‌های بینایی-حرکتی در کودکان دختر هشت ساله [دوره 14، شماره 49، 1401، صفحه 59-86]